maandag 7 november 2011

Wrang

Vanmiddag kwam er een adviseur van de DELA langs om onze uitvaartverzekering door te nemen. Geen leuke activiteit maar het moet wel gebeuren. Je kunt per slot van rekening niet weg lopen voor de dood. Deze meneer bracht ook nog een cadeautje mee voor Casper, sinds kort ook verzekerd bij de DELA;


Tja....ik weet niet wat ik hier van moet denken. Dat t-shirt had van mij uit mogen blijven. Meneer de adviseur dacht daar precies zo over. Het eerste was hij zei; "Dat t-shirt kan uit, hoor! Ik snap niet zo goed waarom die beer dat shirtje aan moet. Daar wil je een kind toch niet mee belasten. Hij weet nog niet wat het betekent, maar toch". Ik ben het er helemaal mee eens.......

1 opmerking:

  1. Pffff, je moet er ff niet aan denken, maar wel goed om deze verzekering meteen voor de kleine man te regelen.....

    BeantwoordenVerwijderen