zaterdag 19 november 2011

Blij! 3

Waar werd ik afgelopen week blij van?

Allereerst van mijn lieve Casper. Die hoeft helemaal niets te doen om mij blij te maken. Maar ik vond het toch erg prettig dat hij verschillende malen tot na 07.00 uur heeft doorgeslapen (-: En natuurlijk geniet ik van alle kleine dingen die hij elke dag voor het eerst doet/ontdekt!



En ik werd blij van mijn allereerste keer sporten na de bevalling. Ik had overal spierpijn en voelde me zo stijf als een hark maar lekker was het wel!



En ik ben blij met mijn creabea-activiteit. Als het gaat om creatief doen heb ik twee linkerhanden maar ik vind het gewoon zo leuk. Dus ik heb me maar eens op een projectje gestort; breien! Kwam er al googlend achter dat dat momenteel heel hip is. De Zeeman heeft zelfs brei-acties. Overigens is daar ook leuke wol te krijgen (en betaalbaar ook). Krijg er helemaal zin in. Eerst maar eens de sjaal en muts voor Casper afmaken... Is al lastig genoeg met mijn twee crea-linkerhanden.



En er kwam nog kraamvisite. Een oom en tante uit Zeeland op doorreis naar de Achterhoek. Vaak zie ik ze niet dus ik vond het erg leuk dat ze Casper kwamen bewonderen!

Hier werd ik ook heel blij van......

Een bloeiende roos in november aan een zeer dierbare stamroos die door de hovenier eigenlijk opgegeven was.....

En er werd weer lekker gegeten; ouderwets draadjesvlees (zo lekker).

Op naar de volgende week!
Meer”Blij!” vind je bij: Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke  en bij bedenksters Anki & Iris .

2 opmerkingen: