zondag 25 maart 2012

Blij! 18

Afgelopen week werd ik blij van....
.....tja, het wordt saai, maar die LENTE blijft voor veel blijheid zorgen hier.

Ik ging shoppen in het tuincentrum......

...kocht daar een mini-kasje....

...haalde een heel bijzonder kistje voor de dag. Mijn vader bewaarde daarin allerlei zaadjes van planten uit de tuin. Er zitten nog steeds zaadjes in van bloemen uit de tuin van mijn oudershuis......

.....en kocht ik zelf ook nog wat kruiden en ander lekkers....

......en ging aan de slag.

En nu maar hopen dat er snel wat groen te zien is!

Er was ook een eerste bloeiende tulp in de tuin te bewonderen.

En ik hield geen rokjesdag maar blote-voeten-in-slippers-dag.
Verder trof ik Casper afgelopen week niet ín maar buiten het kinderdagverblijf aan toen ik hem ophaalde. Er werd buitengespeeld. Hoewel er van spelen bij Casper nog niet veel terecht komt, lag hij wel heerlijk te chillen op een kleed. Je wil niet weten hoeveel zand ik 's avonds uit zijn kleren, haren, ogen, neus en oren heb geveegd :-)

En helemaal bij werd ik van een wildvreemde mevrouw die in een hele drukke Hema in Utrecht in de kinderwagen keek, toen naar mij keek en weer in de kinderwagen keek en zei; "Je kunt wel zien dat het jouw zoon is". Sorry lieverd.....
Op naar de volgende week!

Meer ‘Count your blessings’ vind je bij: Effie - Ankie- Martine - Maartje - Philomeen - Belinda - Marit - Froukje -Anne - Marielle - Judith - Maartje- Maureen - Marie-Lu - Aukje - Jolanda - Marlous - Saskia -Sacha - Carla - Tess - Sjaantje - Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse mama - Janie - Cristian - Dee Amanda Russel -Jona - Fiene - Danique - Hanneke - Carolien - Brigitta - Michelle - Annika - Suus - Bianca -Sandra - Karin, Marloes & Stephanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten