maandag 5 maart 2012

Blij! 15

Afgelopen week werd ik blij van
~ mijn oude, vertrouwde agenda. Na een tijdje gebruik gemaakt te hebben van de agenda in Outlook (die synchroniseert met mijn smartphone) ben ik teruggekeerd naar papier. Ik vind die digitale agenda maar niets....

~ lichaamsbeweging om mijn conditie (zwemmen) en mijn rug (pilates/groundcontrol) weer in vorm te krijgen (daarover later meer). Ik ben absoluut geen sportfanaat maar dit begint echt leuk te worden.


~ mijn collega die vertelde dat ze de tekst om mijn condoleancekaartje gaan gebruiken op het bedankkaartje t.g.v. het overlijden van haar vader. De tekst stond standaard op het kaartje gedrukt, het was niet 'mijn' tekst. Maar zo fijn dat het hen toch troost heeft gegeven. Daar werd ik warm van!

~ een dagje werken in de buitenlucht.
Ik begon met het project nachtkastjes...


en ging daarna aan de slag om de tuin een beetje in voorjaarsstemming te brengen....


en ik kwam opvallend veel lieveheersbeestjes tegen. Dit is er eentje...

Op naar de volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten