maandag 23 januari 2012

Blij! 9

Afgelopen week stond vooral in het teken van het opstarten van mijn werk. Iets wat me, zeker de eerste dagen, flink is tegengevallen. Vroeg uit de veren, concentreren achter het beeldscherm, Casper naar de opvang brengen, thuis de boel nog enigszins op orde houden..... Het valt allemaal niet mee. Het zal tijd nodig hebben om daar aan te wennen en daar stel ik me dan maar op in.
Eerlijk gezegd heb ik me in deze hectiek niet echt bezig gehouden met het onthouden van blijde dingen, maar na diep nadenken bij deze een paar blijde dingetjes in een zeer saaie format (geen foto's);

@ Het weerzien met collega's en studenten

@ Een cadeautje van mijn werk. Een mok met mijn naam er op! Stel je voor dat ik eens zou vergeten hoe ik zelf heet....

@ Lekker relaxen met een boek en tijdschriften op de dagen dat ik niet hoef te werken

@ Op zaterdagochtend uitslapen tot 10 uur omdat Manlief Casper voor zijn rekening neemt

@ En......een heel bijzonder moment; vanmiddag is Casper gedoopt. Daarover later een aparte blog!

Op naar de volgende week!

Meer "Blij" vind je bij Effie - Martine - Maartje - Philomeen - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse mama en bij bedenksters Anki & Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten