zondag 29 januari 2012

Blij! 10

Deze week weer een hele summiere Blij! Het werkende leven, in combinatie met een kleine, is nog steeds behoorlijk wennen en vreet echt al mijn energie. Daarnaast werd ik begin deze week geveld door een lichte buikgriep die ik gelijk overbracht op Manlief. En of de duvel er mee speelt; inmiddels heb ik het opnieuw te pakken. Weer op de bank met een vervelende maag en een lichte verhoging. Zucht.....

Bij deze toch nog een aantal dingetjes waar ik blij van werd;

& Overtrekkende ganzen richting het zuiden. Eindelijk komt de winter er aan!

& Casper die steeds meer gaat rollen; van buik op rug en van rug op zijn zij

& Uit eten met z'n drieen om Manlief's verjaardag te vieren (en Casper die zich keurig heeft gedragen!)

Op naar de volgende week!

Meer "Blij" vind je bij Effie - Martine - Maartje - Philomeen - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse mama en bij bedenksters Anki & Iris

1 opmerking:

  1. Oh bah wat een ellende zo'n griep..... beterschap en hopelijk een goede week!!

    BeantwoordenVerwijderen