zondag 18 december 2011

Blij! 7

Afgelopen week werd ik blij van;

* Casper die weer doorslaapt, gelukkig!

* Hele gesprekken tussen Manlief en zoon en tussen zoon en mijzelf. Wat kan onze jongen heerlijk
brabbelen!

* Een cadeautje van de bibliotheek; een gratis abonnement en een leeskoffertje cadeau. Ik hoop dat Casper later net zoveel plezier aan lezen gaat beleven als zijn ouders!

Weet iemand hoe ik deze foto recht goed krijg? Heb alles geprobeerd maar het lukt niet!

* Samen op het speelkleed en Casper die heel hard zijn best doet om van buik op rug te draaien (het lukt nog niet)

* Casper's gezonde heupen

* Een blog over hele mooie sieraden die ik weer ontdekte via een andere blogster

* Lekker zwijmelen voor de TV met op DVD mijn all-time-favorite serie Everwood

* Heerlijke dutjes die ik deed op de bank. Ik gunde me er eindelijk de tijd en de rust voor...

* In plaats van boterhammen, mijn favoriete pannenkoek als lunch (met spek en jam)


* En.....het is (bijna) kerst!!

Het is weer zover, het is weer advent,
vier wordt een vuur, dag kaarsje vier!
En hoe je ook heet en wie je ook bent,
blijf waar je bent want Jezus komt hier!
Wat een geluk en zing het maar luid:
"Lichtje, ga nimmer meer uit!"




Op naar de volgende week!

Meer”Blij!” vind je bij: Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke  en bij bedenksters Anki & Iris .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten