zondag 16 oktober 2011

Een blog? Ikke? Waarom?

Tja, goede vraag......
Waarom een blog? Daar heb ik zelf ook lang over nagedacht toen het in mijn hoofd opkwam om een blog bij te gaan houden. Mijn leven is niet interessanter dan dat van anderen. Ik heb geen hobby waar ik in uitblink en die ik met anderen wil delen. Ik maak geen uitzonderlijke dingen mee.Waarom wil ik dan eigenlijk een blog gaan bijhouden? Na lang nadenken kan ik wel een aantal redenen bedenken.
De belangrijkste reden is Casper. Casper is onze, bijna twee maanden oude, zoon. En ja, een kind maakt ouders heel trots. Zo trots, dat je iedereen over hem wil vertellen! Aangezien ik veel bekenden niet wekelijks spreek, is een blog natuurlijk DE manier om iedereen op de hoogte te houden (en als ze niet op de hoogte gehouden willen worden, dan lezen ze de blog gewoon niet).
Daarnaast vind ik het gewoon leuk om te vertellen / schrijven wat mij bezig houdt, zowel met betrekking tot Casper als tot anderen zaken die mijn bezig houden. En als laatste is het natuurlijk ook een leuk naslagwerk voor als Casper ouder is. Je kunt een dagboek gaan bijhouden over zijn ontwikkelingen maar als je dat in een blog opschrijft, kunnen anderen daarvan ook meegenieten! Twee vliegen in één klap dus. Ik kan echter niet garanderen dat het leuk gaat worden, of dat ik het vol ga houden....... We wachten af. In ieder geval ga ik vol goede moed aan mijn blog beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten