zondag 1 april 2012

Blij! 19

Afgelopen werd ik blij van.......


Casper's eerste creatieve uitspattingen...


Mijn eerste Italiaanse ijsje van dit jaar....

Prachtige bloesems....

Verder ging ik lekker een dagje met vriendin T. naar het Sanadome. Heerlijk badderen, weken en bijkletsen. Traditiegetrouw sloten wij de dag af in een Mexicaans restaurant....

Earth Hour

En we deden mee aan Earth Hour en zaten een uur in het donker. Op andere blogs zag ik foto's van mooie, brandende kaarsen. Daar hebben Manlief en ik geen moment aan gedacht. DOM! Wij zaten echt in het donker. Ach....weten we dat voor volgend jaar!

Op naar de volgende week!

Meer ‘Count your blessings’ vind je bij: Effie - Ankie- Martine - Maartje - Philomeen - Belinda - Marit - Froukje -Anne - Marielle - Judith - Maartje- Maureen - Marie-Lu - Aukje - Jolanda - Marlous - Saskia -Sacha - Carla - Tess - Sjaantje - Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Zeeuwse mama - Janie - Cristian - Dee Amanda Russel -Jona - Fiene - Danique - Hanneke - Carolien - Brigitta - Michelle - Annika - Suus - Bianca -Sandra - Karin, Marloes & Stephanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten