woensdag 13 juni 2012

Tand!

We hebben er lang op moeten wachten maar nu is het dan eindelijk zover; Casper's eerste tand komt door! Dat mag ook wel als ie 9 maanden en 23 dagen oud is.....
Eergisteren ontdekte ik tijdens een schaterlachbui van Casper een gek plekje in zijn onderkaak. Na enige inspectie zag en voelde ik dat het een wit, scherp puntje was. Dat moet een tand zijn! Hij lijkt er weinig last van te hebben. Hij is vrolijk en opgewekt, heeft alleen behoorlijke luieruitslag.
Ik moet bekennen dat ik al eens op Google heb gezocht op 'kinderen die geen tanden krijgen'. Gelukkig gaat die vlieger voor Casper niet op, hij is er gewoon laat mee! Overigens ontdekte ik tijdens die Google-zoektocht dat er nog nooit een 'geval' is beschreven van een kind dat geen tanden kreeg. Pfoe!

(Jullie snappen dat ik graag een foto van de doorkomende tand zou willen publiceren maar ik mag absoluut niet aan Casper's mond zitten, laat staan dat ik er een foto van zou maken.....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten