zaterdag 2 juni 2012

D(ikkie) D(ik)

Het ziet er naar uit dat Casper zijn keuze heeft gemaakt;


Dikkie Dik wordt DE knuffel.
Maakte het hem tot voor kort niet uit wat voor een beest hij knuffelde (als het maar zacht was), nu krijgt DD toch echt de voorkeur. Laatst lag hij in bed met een boel knuffels maar zonder DD. Hij brulde aan één stuk door. Tot DD hem gezelschap kwam houden en toen was alles goed.
Ik ben het helemaal eens met zijn keuze. Ik mag DD wel; lekker kleurtje, niet te groot en (niet onbelangrijk) het is een kat! Veruit mijn favoriete dier. Casper kreeg DD voor zijn geboorte cadeau van onze buren en gisteren heb ik er maar een exemplaar bij gekocht. DD nummer 1 moest namelijk hoognodig in bad en dan moet er natuurlijk een DD nummer 2 zijn om nummer 1 te vervangen. De verkoopster in Neerlands grootste babywinkel adviseerde mij om gelijk ook maar een DD nummer 3 aan te schaffen. "Stelt u zich eens voor dat ze bij ons uit de collectie gaan, dan heeft u wel een probleem". Goede verkooptechniek! Maar ze heeft wel gelijk natuurlijk. Wat te doen als de onvervangbare knuffel niet meer te krijgen is? Ik ga dus zeker een nummer 3 aanschaffen. Maar dan wel als DD een echt blijvertje is.

1 opmerking:

  1. Ik snap de keuze voor Dikke Dik ook helemaal; wat een lieve knuffel! :)

    BeantwoordenVerwijderen