maandag 15 juli 2013

Baai Baai, Zwaai Zwaai

Jullie zullen wel gedacht hebben; wat is het stil bij Mamma Bloem......
Inderdaad, het was en is heel stil! Niets ergs aan de hand hoor! Het ontbreekt me alleen aan de tijd en de puf om nog te schrijven. Ik heb nog inspiratie genoeg, onze kleine man zit nog vol avonturen en verhalen. Het op schrift stellen ervan, dat komt er alleen niet meer van.
Ik heb dan ook maar besloten om te stoppen met het blog. Dan heb ik in ieder geval niet meer het gevoel 'dat ik nog eens wat moet schrijven' en kan ik me in het geheel richten op Casper die de aandacht goed kan gebruiken. Het wordt een echte dondersteen, die je voortdurend in de gaten moet houden....
Daarnaast kan ik me dan ook gaan richten op onze nieuwe spruit die in december wordt verwacht :) Casper gaat grote broer worden!
Bedankt allemaal voor het lezen van mijn stukjes en hopelijk tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten