zondag 3 maart 2013

Grote jongen! 8

Hier ben ik weer eens......
Druk ben ik nog steeds maar mijn lijf doet weer aardig wat ik wil en dankzij de tip van Stephanie kan ik ook weer foto's uploaden. Een andere internetbrowser gebruiken is de oplossing. Dank, Stephanie!.
Na een tijdje afwezigheid is het als eerste tijd voor een update van Casper's ontwikkeling. Die gaat gelukkig maar door en door :) Vorige maand was hij alweer anderhalf jaar oud!

Zo zijn boekjes erg interessant....



 Heeft Casper voor het eerst in de sneeuw gespeeld....



Kan hij inmiddels heel goed met een lepel overweg....


Maar is met de handen eten ook nog steeds fijn..... (hier had hij de bami van zijn bord af gekieperd)


Beeldschermen worden ook steeds populairder. Als wij er achter zitten, wil Casper ook......


 De tablet is favoriet, want daar staan verhaaltjes van Dikkie Dik op.....


Sowieso is alles met knopjes, piepjes en lichtjes interessant...............

De babyfoon

De telefoon
 
En ook het fototoestel

We hebben ook een echte klimgeit ....eh klimbok in huis......


 


Speciaal voor Casper hebben we een kijkgat gemaakt zodat ie alles kan zien wat er op straat gebeurt. En als we terugkomen van ons werk, zit hij ons daar meestal op te wachten. Zo schattig.....


En zoals een echte jongen, houdt Casper van auto's (wat een onemancipatorische opmerking), recht geparkeerd op de rand van de tafel.....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten